اس ام اس عاشقانه مخصوص سالگرد ازدواج 94
نوشته شده توسط : محسن

جملات و اس ام اس عاشقانه سالگرد ازدواج

اس ام اس عاشقانه سالگرد ازدواج

ســال از با هم بودمان گذشته و من هروز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم
كه تو خلق شده اي براي من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

عشــق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم.محبت را در قلب تو یافتم.
با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

با آمدن تو بهترین و زیبــا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرتنش ایمان دارم پس برایم بمان
و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

ســال از پيوندمان گذشت
اي کاش گذر زمان در دستم بود تا لحظه هاي با تو بودن را آنقدر طولاني ميکردم
که براي بي تو بودنم وقتي نميماند
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

به پاکــی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم
تا دنیا باقــی است عاشقانه دوستت دارم.
اولین سالگرد ازدواج مان را در چهاردهم مرداد به تو تبریک میگویم


اس ام اس عاشقانه

خوب اســـت و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم
ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

بر من مبــاد بي توماندن بي توبودن بي تو خفتن بي تو رفتن
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

زندگــی را بدون تو هرگز دوست ندارم
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

عزیــزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارم
و سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

عزيزم آهنــگ صدايت زيبا ترين ترانه زندگيم
نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

همســر عزیزم
تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی
آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

خواســتم برایت هدیه بگیرم
گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم
برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام
بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم
به فکر فرو رفتم و
سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم
که بهترین چیز در زندگیم هست
به ناگه فریاد زدم
که قلبم را می فرستم چون
او
خود زیباست، مظهرایستادگیست
سربه زیرو با نجابتست
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

يــک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد
عزيزم امروز فراموش نشدني ترين روز زندگيمه
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

عاشــق همه دنیا را در چشم معشوق میبیند
و به هر جای دنیا که مینگرد معشوق را میبیند
و اینگونه است که خداوند دو چشم را برای دو چشم آفریده است
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

قشــنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم
سالگرد ازدواجمان مبارک


اس ام اس عاشقانه

بهترین آهنــگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
سالگرد ازدواجمان مبارک

جملات و اس ام اس عاشقانه سالگرد ازدواج





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: